poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Solara

Hej! Jestem! Dziś pokażę wam stylizację konkursową. Oto ona:


http://fashionstyle.pl/static/photos/13/07/24/671122.png

Tematem stylizacji jest: Solara. Modelka miała być ubrana na różowo z toną tapety i bujną czupryną.  Włosy nie były problem. Makijażu dałam trochę mało, ale jak go dodawałam stylizacja było nieco gorsza. Sukienka... Myślę, że świetnie pasuje. Naszyjnik jest świetny. Podkolanówki są fajnym wyborem. Buty są świetne. Bransoletka jest zbędna. Wachlarz jest doskonałym dodatkiem. Opaska jest świetna.  Stylizacja całkiem się udała.


CO O NIEJ MYŚLICIE?

3 komentarze:

  1. Ja bym dała inną sukienkę,bardziej obcisła i krótką mini. Do tego zabrałabym ten wachlarz i usunęła zakolanówki (lub zmieniła na inne) i wymieniłabym buty na jakieś duże szpilki. Przydałyby się bardzo świecące dodatki. Twarz jak najbardziej fajna,ale dałabym ciemniejszą karnację. Włosy są nawet spoko. ;)

    DirtyGirl

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja całkiem fajna, chociaż sukienkę zmieniłabym na nie ubierankową, ale rażące jest wielokrotnie powtarzane w opisie słowo "świetne".

    OdpowiedzUsuń
  3. Totalnie nie mój gust, ale do tematu solary idealna wręcz. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.