piątek, 5 lipca 2013

PoporiStyle

Siemka :*:*

Dzisiaj znowu tak gorąco. Kupiłam około dwa tygodnie temu w Tesco pistolety na wodę. Przyjaciółka nie może do mnie przyjść, ale zaprosiłam sąsiadkę(rok młodszą). "Pobawimy" się razem. Mniejsza o moje realne życie. Po pierwsze polecam Wam konkurs u Majser, a po drugie opowiem dziś o pewnym butkiu

Trafiłam przez przypadek na profil użytkowaniczki DerinkaPL na FS'ie. Jest ona od niecałych 60 dni na "naszej stronie". Ma rewelacyjny butik PoporiStyle z ciuchami typu handmade(jest też kilka z innch gier).

Są tam m.i. ciuchy związane z Anime, z moich informacji wynkia, że właścicielka interesuje się tym oraz językiem japońskim. W pierwszek chwili myślałam, że to moja koleżanka Laura, ponieważ ma podobne zainteresowania, lecz byłam w błędzie. Przejdźmy do ciuchów w butiku.

Można zamówić bluzkę z dowolnych wzorem(obrazkiem z interentu). Fasony dostępne są na blogu: derinkapl.blogspot.com. Koszt to 40m$. Są też inne ubrania, oczywiście. Zamówiłam bluzkę z lucy-luucy.blogspot.com i nie żałuję.

Z mojej strony to wszystko, lecz jeszcze pokażę Wam przykładowe ciuchy. Pa!

13 komentarzy:

  1. Ta druga od końca najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się druga od końca-cudo :)
    Jasne, ze mozemy obserwowac :) ja juz, teraz Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. okej mozemy obserwowac i dzeikuje za komentarz : * podasz link do twego zacnego tła ? ; 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem, zapisałam obrazek z wyszukiwarki google i wgrałam. Nic na to nie mogę poradzić :( Ale popróbuję

      Usuń
  4. Śliczna ta druga od końca xdd;P Okej, możemy obserwować, ja już ;)

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm, no ciekawie, ciekawie. ;)
    bluzka z Lucy, git! ;d
    Obserwuję i licze na rewanż.
    http://grucha-gruchaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny sklep. rzeczywiście 2 od końca naj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed ostatnia genialna <3
    Koszulka z Lu ? Ciekawe ;D

    http://imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga od konca najlepsza i ta bluza.:D jestes az taka fanka lucy ze zamawiasz bluzki z nia? XD

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzkę kupiłam w upsie za 20 zł, wiesz co to za sklep? Bo własnie nie wiem, czy w każdym województwie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hihihi Power. dzięki za reklamę ;* Zrewanżuje ci się xD
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Lucy <3 Bardzo ciekawie prowadzisz bloga :) Zapraszam do mnie agaforever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.