piątek, 5 lipca 2013

Przełożone na fs .*.*.

Hejo :)

Widzę, że podobał Wam się dzisiejszy, pierwszy post. Bluzka z Lucy wywoła furorę. Na pasku bocznym są linki do moich ulubionych blogòw, a w tym Imagine-Day. Nie uwieżycie, że ona zaobserwowała tego bloga.Ponadto mam 12 obserwatorów i tak to wyszło, że dodałe dziś drugi post. Muszę zasilić komórkę, bo chcę gabonet stylistki, jak na starym koncie. Niby mam około 20złoty, ale są wakacje więc to szybko wykorzystam, a dodładowanie mam 18 lipca. Zasilę za 5 złoty i będzie dobrze.

Przeglądałam lookbooki w internecie i coś mnie naszło by dodać nowy dział "Przełożone na fs". Dzisiaj taki będzie post. Mam nadzieję, że wyszło w miarę podobnie. Jak chcecie wiedzieć z kąt coś pochodzi to piszcie w komentarzach. Pa!

10 komentarzy:

  1. Dobrze jest, dobrze jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podaj stronke z fotkami lookbooków

    OdpowiedzUsuń
  3. lucy.. hm.. tak nazywa sie bohaterka ksiazki, ktora teraz cyztam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetne spodenki na ostatnim zdjęcia. *.* Jeju chcę takie. :)
    Bardzo przyjemny dla oczy blog. :>

    XOXO Karla
    karladreamsworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w tych spodenkach. ;) *O*
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.