sobota, 6 lipca 2013

Informacje + inspiracje

Siemka :*

Dzisiaj znowu tak gorąco. W pewnym sensie dobrze(opalam sobie czoło <3), lecz w innym źle. Dziewczyny nie piszą i to mnie martwi. Jak wyjechałyście mogłyście napisać mi "biore urlop", czy coś takiego.

Dzisiaj ma być otwarty oficjalny butik graczy.Dzięki niemu można zostać projektantem w OB. Narysowałam koszulkę z napisem "Śliczna po mamusi", ale w końcu jej nie dodałam. Jak będzie więcej obserwatorów, zrobię blogowy butik i ją dodam. Ponadto wczoraj miałam 110 glamsów, ale je wydałam i zostało mi 58. Mam nadzieję, że starczy mi.Konkurs ten został przedłóżony do dziś.

Rozpocznie się też głosowanie na najlepszą stylizację w konkursie o Nocy Świętojańskiej(2 rzeczy z tej kolekcji muszą być użyte). Noc ta jest w nocy(masło maślane) z 23 na 24 czewca. Roztrzygnięcie miałobyć wcześniej, ale był błąd przy oddawaniu stylizacji, bo postać miała tylko t-shirt i wianek(kolekcja ma 1 bluzkę i 3 wianki). Miłobyłoby mi gdybyście na mnie zagłosowali.

Niekórzy przykrywali wianek czapką lub włosami z OB i robili stylizację na inny temat. Takie prace powinny zostać zdyskwalifilkowane, bo to jest nie fair.

Jak będzie mi się chciało(nieobiecuję) i dodadzą OBG(Oficjalny Butik Graczy) napiszę dla Was jeszcze jeden post. Uciekam i dodaję inspiracje - etui na telefon(iPhona). Pa!

5 komentarzy:

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.