wtorek, 2 lipca 2013

Awatary :*

Siemka :)

Dopiero dziś czuję, że jest lato i mam wakacje. W mojej miejscowości jest piękna pogoda, choć wydaje mi się, że w całej Polsce świeci słońce. Przepraszam, że wczoraj nie dodałam postu, ale Kamila się przedstawiła, więc były dwa, a "co za dużo to nie zdrowo". Dzisiaj będzie dość krótko, bo szkoda marnować takiego pięknego dnia przed ekranem komputera.

Przeglądałam strony weheartit oraz loveit i wybrałam ciekawe obrazki, które mogą posłużyć jako awatar na FS lub bloggerze. Jeśli coś kopiujesz/bierzesz miło byłoby, gdybyś napisała w komentarzu. Zaczynamy?

 
 






 
 
Mam nadzieję, że obrazki się podobają. Chcę wspomnieć, że całą grafiką na blogu(szablon + nagłówek) zrobiłam sama. Zajęło  mi to aż 15minut. Ja już niestety kończę, ale może Kamila coś napisze. Do zobaczenia(napisania) jutro. Pa!
 

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.