środa, 3 lipca 2013

Kwiaty *.*

Kto z was nie lubi kwiatów ? Chyba każdy je lubi, nie znam takiej osoby, która nie lubiłaby kwiatów, ich zapachu, kolorów... Dlatego dzisiaj stworzę stylizację z kwiatami :
Stylizacja dosyć duzo czasu mi zajęła, poniewaz jeszcze sprzątałam garderobe usunęłam ponad 40 stron z bluzkami samymi bluzkami, miałam jeszcze te ze starych czasów, w których juz nigdy bym się nie pokazała!!!
Podoba wam się ta stylizacja ? Połączyłam dwie bluzki, dosyć podobne do siebie tylko, że jedna ma długi rękaw i tylko to jest chyba tą różnicą między nimi :) Z OB jest tylko grzywka i wianek z najnowszej kolekcji "Noc Świętojańska"
Mam nadzieję, że skomentujecie :)

xo Kamila

2 komentarze:

  1. Chyba coś ci się pomyliło xd tu masz to

    Kto z was nie lubi kwiatów ? Chyba każdy, nie znam takiej osoby, która nie lubiłaby kwiatów, ich zapachu, kolorów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylika, choć wolę takie bardziej umalowane lalki

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.