poniedziałek, 29 lipca 2013

He :)

Nie było mnie przez trzy dni, nawet nie zdążyłam was przeprosić :C Byłam na działce u cioci, ale teraz mam dla was nową stylizację :
     
Jak wam się podoba ? Dziękuję przy okazji za wszystkie komentarze pod moimi postami, jest mi bardzo miło, że ktoś się udziela :)
Tak samo dziękuję za częste zamówienia w moim gabinecie :D
 ------> Link do mojego gabinetu stylistki   
Ostatnio zauważyłam, że nie wychodzi mi twarz mojej modelki, niedawno zmieniłam oczy i usta, co też może być tego powodem :/ Nie wiem naprawdę, używam piegów, dwóch rodzajów makijażu z OB i lekkiego różu też z OB. Niby mało ( przynajmniej dla mnie ) ale kiedyś wychodziła mi lepsza twarz, cóż będę musiała nad tym popracować.
Także dziękuję Wam za tą obecność, komentarze i wszystko [:hearts:] 



Wasza,
kamila2709 xx


2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.