piątek, 19 lipca 2013

W stylu Hippie

Dziś mam dla was konkretną stylizację. Jest ona w stylu Hippie. Oto ona:



http://fashionstyle.pl/static/photos/13/07/19/44843.png


Hippisi często chodzili boso, dlatego postanowiłam, że moja modelka w kreacji tego stylu też będzie na boso. Hippisi chodzą najczęściej w sukienkach lub w spódnicach.  Miałam trudność z dopasowaniem bluzki do spódnicy, więc wybrałam sukienkę. Naszyjnik wybrałam ten, ponieważ chciałam dodać z kolekcji Hippie z Ob. Ten mi najbardziej pasował. Włosy o wiele lepsze są brązowe, ale blond też mogą być. Hipisi chodzą w rozpuszczonych włosach. Takie też dałam. Na początku chciałam dać same liście na włosy. Dałam też tą bandanę/opaskę. Na początku to mi się spodobała, ale teraz nie jestem pewna czy tak jest lepiej. Stylizacja jest przeciętna.


WIĘCEJ O STYLU HIPPIE TU

CO MYŚLICIE O STYLIZACJI?


1 komentarz:

  1. Nie pasuje mi tu kolorystyka. Ogólnie stylizacja mi się nie podoba.

    DirtyGirl

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.