środa, 3 lipca 2013

BFF Time

Cześć! Jak tytuł mówi, chodzi o najlepszą przyjaciółkę. Przychodzi do mnie dzisiaj, więc chcę troszeczkę posprzątać w pokoju, zrobić jakiś deser(chyba galaretkę z truskawkami), no i kupić Pepsi, chipsy i popcorn. Mam dosyć krótki wpis, ale myślę, że ciekawy.
Postanowiłam robić nagłówki na zamówienie. Nie są idealne, ale lepsze od tekstu, który widnieje, np. na blogu nasze-fashionstyle.blogspot.com. Robię je za polecenie bloga. Mam nadzieję, że ktoś się zgłosi. Możecie prosić mnie w wiadmonościach prywatnych na FS lub drogą e-mailową: power.fashionstyle@gmail.com. Dodaję jeszcze jeden przykład. Cześć!
A to teraźniejszy nagłówek:

4 komentarze:

  1. Ją bym chciała szablon na mojego bloga fashionstyle-all-fs.blogspot.com obserwuję tu i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała szablon na mojego bloga fashionstyle-all-fs.blogspot.com obserwuję twojego bloga i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  3. Ją bym chciała szablon na mojego bloga fashionstyle-all-fs.blogspot.com obserwuję twojego bloga i liczę na rewanż :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ją chcę szablon na mojego bloga fashionstyle-all-fs.blogspot.com obserwuję twojego bloga i liczę na rewanż ModnaXXL

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.