niedziela, 7 lipca 2013

OBG (My Fairy Tale) według Power.

Hei ;) Przepraszam, że wczoraj nie napisałam. Miałam niezaplanowany wyjazd na zakupy. Ciekawi Was co kupiłam? Koturnrny, bardzo ładne z resztą, trzy koszulki na ramięczka i...kostium dwuczęściowy. Jedyna rzecz, którą chciałam kupić, a nie kupiłam to para krótkich, jeansowych spodenek.  Jak mi się podobały to nie było rozmiaru itp. Znowu się rozpisałam, więc szybko przechodzę do tematu. Wczoraj Kamila dodała post o OBG, lecz tylko stylizacje. Ja opowiem to po swojemu. W komentarzach post newsem były kłótnie, niektórzy byli na TAK, inni na NIE. Ja daję TAK. Niech ludzie nie oceniają tego, że projekty początkujących muszą być takie jak Fantie, czy Loen. Są tam śliczne elemanty, np. włosy od Mihał, lecz też sporo nie dopracowanych. Jest jednak różnica grać dwa lata, a dwa miesiące. Przedstawię Wam teraz te "ładniejsze" ubrania.
Jest to sukienka z brokatem. Nie jest niezwykła, lecz estetyczna. Wykonała ją Triss9721. Niestety cena dość wysoka - 10 glamsów.
Jest to sukienka wróżki, również porządnie zrobiona.  Kosztuje 6 glamsów, więc jest w miarę tania. Autorką jest Veney.
Zieloną koszulkę taką jak ta można założyć do zwykłych jeasnów. Nie potrzeba tu niewidomo czego z klimatu bajkowego(jaki rym). Wykonała ją Triss9721, a koszt to...4 glamsy.
To jest już jedyne w swoim rodzaju. Kostium smoka? Nadaje się do reklamowania Danonków. Tak szczerze? Lubię to za orginalność, lecz za cenę 10 glamsów ciut mniej(choć i tak to mam). Dzieło wykonała Chiichii.
Koszulka bez rękawòw to dzieło użytkowniczki Virgilia. Dość interesujący motyw z kucykiem, a koszt 4 glamsy.
Włosy od Mihał to mój ulubieniec. Bardzo dobrze wykonene. Cena to 10 glamsów, choć w porównaniu z innymi fryzurami - warto!
Makijaż przykryłam innym i mam super paznokcie ;) Kosztują tylko 500m$. Wykonała je Minzi.
Kosztuje 2000m$, lecz sama źle wygląda. Można zrobić rewelacyjne DIY z nią. Ciekwe czy projektująca ją Leathery tak myślała? Oto moje DIY:
Kupiłam jeszcze kilka innych ciuchów(makijaży). Uciekam(idę) na dwór, puki jest pogoda, bo się coś psuje. U Was też? Cześć!

5 komentarzy:

  1. Ciuchy,które tu przedstawiłaś są ok. Moim ulubieńcem z tej kolekcji są włosy użytkownika Mihał. Fakt,że kosztują 10 glamsów,ale naprawdę są fenomenalne. Aha i pisze się "oryginalne",a nie "orginalne". Fajne DIY. U mnie pogoda jest fajna.

    DirtyGirl

    OdpowiedzUsuń
  2. jeżeli zapiszesz się u mnie na blogu na ten konkurs to ja zrobię design, a jesli u mojej współpracowniczki toona zrobic ci design ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. mozesz ale wtedy podwojnie bedziesz musiała zaobserwowac nasze blogi, czyli z jakiegos innego konta ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie.
    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne rzeczy :) śliczny design :) wpadnij do mnie
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.