piątek, 5 lipca 2013

Cheap but lovely

Hej <3

Jak tam u Was? Rozmawiam z przyjaciółką na skype i pisze z kolegą. Nic specjalnego. Jeszcze dopowiem, że jadłam przed chwilą śniadanie. Wróciłam z obozu i było super. Teraz nie dzieje się nic specjalnego

. Mam nowego bloga o fs: fs-inspiracja.blogspot.com. Zaczynam już w poniedziałek, a tu będą post od tego czasu 3-4 razy w tygodniu.

Przygotowałam stylizację naprawdę tanią. Nie użyłam nic za glamsy, nawet makijażu z OB. Tylko m$. Dodaję "obrazek" oraz "rozpiskę butkiów". Kończę, bo jak piszę to nie skupiam się na rozmowie z BFF i na odwtóy.

buty, koszulka, krótkie spodenki - Daybreaker

naszyjnik "I ♥ FS", lód i braznoletki - OB(za m$)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.