poniedziałek, 8 lipca 2013

Gabinet Stylistki + kamila2709 Na tropie niesmacznych ciuszków

Hej, dzięki jednej dziewczynie mam swój adres do mojego Gabinetu Stylistki :
http://www.fashionstyle.pl/stylist/study/3207/
Poszukała, zamówiła i przesłała link ! Normalnie, w szoku jestem :)
Dziękuję jej bardzo i przy okazji zapraszam :) Ja nie mogłam znaleźć swojego gabinetu sama, ponieważ w ogóle nie chce mi sie załadować ;/
Jeśli prowadzicie swoje gabinety ( macie swoje gabinety ) to pisać w komentarzu adresiki, ja chętnie skorzystam, nie odmawiam nikomu ( no może tylko raz się zdarzyło ) :)
 NOWY DZIAŁ : kamila2709 Na tropie niesmacznych ciuszków -
czyli doszukuję na FS takich ciuszków które budzą we mnie niesmak, są nieestetyczne, brzydkie lub  krótko mówiąc oblech :) Dzisiaj kilka rzeczy- w tym poście zapowiedź: 

A dzisiaj problem ze spódnicą, ani to maxi ani mini :
Niby nie jest z nią źle, ale nogi .... No nie wyglądają za dobrze :/
Ogółem spódnica ta jest ładna, ale miejsce na nogi nie jest wykonane w 100% estetycznie.  Nie mam żadnych zastrzeżeń tylko męczą mnie te nogi,
są nie do zniesienia...




Stylka:
 



  Problem: Gdyby projektantka nie zrobiła kresek konturowych wokół nóg spódnica byłaby ... no po prostu mucha by nie siadała, ale z tymi konturami jest naprawdę niesmaczna, ogólnie do tej spódnicy- bynajmniej moim zdaniem nie da się dobrać odpowiednich rzeczy ...
A wam podoba się ? Może być taki dział ?
Spódnica:Burmie
Bluzka: Leer
Buty: Bitemarks
Naszyjnik: MoonRiver
Bransoletki:Parsley

kamila2709
xo


1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.