poniedziałek, 1 lipca 2013

Hej :)



Hej jestem druga współredaktorką tego bloga, jestem Kamila/Kamax jak kto woli a na FSie jestem kamila2709, tutaj odsyłam was do mojego profilku: [KLIK]
Mój staz to ponad 206 dni na FSie, ale to jest moja trzecia postac, ta główna, ale nie na tej sie uczyłam grac na FS. Mam też swój własny Gabinet Stylistki "AwesomeFashionStyle" do którego serdecznie Was zapraszam ! Jeszcze nie wiem, czy zostanę na stałe, bo jak na razie jestem tylko na próbę, okres kilku-kilkanastu dni. Myślę, że mi się uda :) Zapraszam do dodawania mnie do znajomych na FS i zamawiania stylizacji w moim Gabinecie :) Tymczasem moje cztery najładniejsze stylizacje :
       xo Kamila
  

2 komentarze:

  1. Zmień oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jakiego butiku spodnie i buty z 3 stylizacji i spodnie z ostatniej stylizacji?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.