czwartek, 4 lipca 2013

W jasnych kolorkach

Hej! Jestem nową redaktorką. Mój nick to Asowa. Prowadzę też bloga o fs You are beautiful Obecnie 1-2 dni temu zostałam z niego jakoś wyrzucona. To może trochę potrwać zanim mnie do niego przywrócą. Mam dla was stylizację dnia. Oto ona:















http://fashionstyle.pl/static/photos/13/07/02/788741.png

 Stylizacja jest letnia i w jasnych kolorach. Bluzka świetnie współgra z spódnicą. Pierścionek zapełnia pustkę i świetnie pasuje do całej stylizacji. Buty są dopasowane do spódnicy i bluzki. Tatuaż przedstawiający ptaka (chyba kolibra) zapełnia pustkę. Jest on świętym wyborem. Włosy są trochę mocniejsze od całej stylizacji co nie jest złym połączeniem. Makijaż jest trochę mocny, jednak świetnie pasuje do stylizacji oraz bardzo dobrze współgra z włosami. Myślę, że stylizacja się udała.

PODOBA WAM SIĘ STYLIZACJA?




1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.