piątek, 12 lipca 2013

To musisz mieć

Dziś pokażę wam 5 ciuchów, które moim  zdaniem są świetne. Oto one:



 

 Fajna koszulka, która nadaje się do stylizacji eleganckich. Jej cena wynosi 6G. Moim zdaniem jest warta tej ceny. OB Kolekcja Up All Night





 

Sukienka. Bardzo mi się spodobała. Jest oryginalna. Nie przyda się do wielu stylizacji, ale do kilku na pewno. Kosztuje 50M$ Butik Yunisses


 

Ładna kurtka, która przyda się do wielu stylizacji. Jej cena jest bardzo niska. Wynosi 10M$ Butik Malum


 

Fajne szorty za Free. Przydadzą się do letnich stylizacji i nie tylko. Butik Bitemarks


 

Piękna bluzka z kotem. Bardzo mi się spodobała. Kosztuje 40M$  Butik Yunisses


A WY CO MYŚLICIE O TYCH CIUCHACH? 

3 komentarze:

  1. 1. Koszula jest kiepskiej jakości i jakoś mi nie przypada do gustu.NIE KUPIŁABYM.
    2.Sukienka jest ładna.Także nie najlepsza jakość,ale może być.MOŻE KUPIE:)
    3.Ta koszula jest okropna!Jest ze "starej epoki" FS.Nie linie takich ubrań.NIGDY NIE KUPIE.
    4.Miałam te spodenki,ale jakoś mi się nie podobają i nie były mi przydatne.NIE POTRZEBUJE ICH.
    5.Bluzka jest z tych rzeczy jest najlepsza.Jest ładna i dobrej jakości:D PRZYDATNA I ŁADNA,POLECAM.

    Nie chce was urazić,ale to moje zdanie.Te rzeczy nie są warte tego postu.Mają kiepską jakość i nie są jakoś specjalnie cudne lub ciekawe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.