poniedziałek, 8 lipca 2013

Noc świętojańska + DIY

Siemka :*:*:*

Zaczeło się dziś głosowanie do konkursu o nocy świętojańskiej. News został dodany o 12:59, a jak weszłam była 13:02, więc mój komentarz był pierwszy. Przeglądałam stylizacje różnych graczy i niektóre były bardzo ładne. Asowa już napisałam Wam, że prosi o głosy. Tak się składa, że ja też. Oto moja stylizacja konkursowa(kliknij). Za głosy serdecznie dziękuje. Jak wygram(choć marne szanse) to zrobię loterię z glamsami.

Dziękuje Wam też za 20 obserwatorów i ponad 50 komentarzy(chyba 54). To wszystko mnie motywuje do dalszej pracy.

We wtorek(jutro) wyjeżdżam z przyjaciółką i moimi oraz jej dziadkami. Nie będzie mnie tydzień. Przygotowałam sobie plan blogowania i jak będzie internet to będę pisać dla Was krótkie posty. Może rano napiszę jeszcze.

Mam jeszcze jedną dobrą wiadomość: Kamila zostaje na stałe na blogu - zasłużyła sobie. Asowa też jest oczywiście, lecz ona nie miała okresu próbnego.

Dzisiaj jest tak bardzo informacyjnie, ale dodam DIY. Bluzka(dziurkowana) i sukienka pochodzą z butiku LC line. Uwaga! Chodzi mi tylko o pokazanie jak to razem wygląda więc nie piszcie głupie włosy, brak makijażu itp. Na razie nie dodam stylizacji z tymi ciuchami i dodatkami lecz może pod wieczór będzie na moim profilu. Pa!

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.