poniedziałek, 1 lipca 2013

Początek

Cześć! Jestem Aśka, a mój nick to Power.. Na fs jestem dłużej niż myślicie. Mój staż wynosi ponad 400dni, lecz nie na tym koncie. W tym wpisie opiszę Wam trochę siebie.

Interesuję się muzyką, modą oraz fotografią. Mam takie marzenie, aby pójść na casting do "Mam Talent". Lubię wiele gatunków muzyki oraz gram na pianinie, flecie i gitarze.Kocham też chodzić na zakupy. Fotografia, to z kolei moja pasja, biorę również udział w wielu konkursach i mam kilka osiągnięć "na koncie". Ponadto mam inne, liczne hobby. Jeśli chodzi o mój charakter to: jestem osobą, która nie potrafi być sama przez dłuższy czas. Mam też sto pomysłów na minutę. Resztę dowiecie się czytając. Co z moim stażem na innych blogach? Wcześniej miałam bloga o życiu oraz pisałam na we-heart-fs. Nie są to jakieś wielkie osiągnięcia, ale myślę, że liczą się. Tutaj, będę starała pisać codziennie bez używania trudnych

Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was na śmierć. Zachęcam do obserwowania i komentowania bloga. Jak znajdę czas może dzisiaj pojawi się pierwszy post, lecz już o fs. Poznacie też. dzisiaj redaktorkę na próbie - Kamilę. Więcej nie mówię, bo nie chce psuć niespodzianki. Dodaję kilka swoich stylizacji. Pa!

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.