poniedziałek, 22 lipca 2013

Powrót + dwie nowe kolekcje

Hejs to ja kamila2709, pozbierałam się już i zapodaję nowy post :) Dwie nowe kolekcje:
 


















Link do pierwszego butiku: [kliku]
Link do drugiego butiku: [kliku]

W pierwszym butiku  są tylko buty, oto te które spodobały mi się najbardziej:
   
   

Drugi butik :
 
 

Stylizacja zmieszana ( z rzeczami z tych butików)





Podobają wam się rzeczy ?
 A stylizacja ? Mój gabinet :
Gabinet Stylistki  ,
mam nadzieję, że wpadniecie
i zamówicie u mnie
niejedną stylizację :)

kamila2709
xx



2 komentarze:

  1. Bardzo,bardzo fajne kolekcje. jest śliczna,ale nie podoba mi się ta twarz.

    DirtyGirl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, kiedyś się bawiłam na tej stronce. :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.