środa, 17 lipca 2013

Stylizacja dnia

Dziś pokażę wam stylizację dnia. Oto ona:




http://fashionstyle.pl/static/photos/13/07/09/288218.png

Stylizacja jest stylizacją letnią. Podoba mi się w niej połączenia spódnicy z koszulką. Z butami miałam mały problem, ale szybko go rozwiązałam. Naszyjnik zapełnia pustkę. Stanowi Według mnie świetny wybór. Fryzurę starałam się dodać poważną w bladym kolorze. Ta pasowała mi idealnie. Z makijażu nie jestem za bardzo zadowolona, ale nie jest on zły. Stylizacja się udała.


A JAK WAM PODOBA SIĘ TA STYLIZACJA?

5 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się twarz ani włosy. I te buty... ;/

    DirtyGirl

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica świetna :)
    Jeśli masz ochotę wpadnij, zapraszam !♥
    olczyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna ;)
    świetny blog, taki pozytywny :>
    http://rozowo--mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.