środa, 17 lipca 2013

Zamieszananie + przemyślenia

Hejo ;) Mam dla Was wiadomość - mam urlop od piątku do piątku. Jeszcze jutro będę i może w piątek napiszę. Przypominam Wam o mini konkursie(klik). Mam dla Was dzisiaj wpis z moimi przemyśleniami. Dodałam najpierw śmieszny obrazek na poprawienie humoru. Zaczynam z tymi przemyśleniami.
Małe dziewczynki na szpikach. Rozumiem jeszcze 13, czy 14 latkę, lecz 7? Taka moda panuje w Ameryce. Matki wstrzykują botoks dziecią, farbują im włosy, robię tipsy.Chcą aby wygrały konkursy Miss. Nie popieram tego! To tak samo jak "ludzie tapety". Ponadto bez sensu jest w wakacje mieć niewiadomo jaki makijaż. Ja w ogóle się nie maluje. Stawiam na wygodę, a z resztą to mi nie jest mi to potrzebne(tym bardziej w wakacje). To już wszystko. Takie tam moje przemyślenia. Co wy o tym sądzicie? Zostawiam Was samych :) Pa!

2 komentarze:

  1. Ja też się nie maluje. Ewentualnie jak idę z rodzicami do jakiejś knajpki,albo restauracji to sobie rzęsy pomaluje lekko.

    DirtyGirl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez. Bo po co sie malowac jak jakas lafirynda :/

      Usuń

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.