wtorek, 9 lipca 2013

G.Stylistki + DIY

Ku mojemu zdziwieniu całkiem dobrze mi idzie, potwierdzają to komentarze i oceny :
"i ZNÓW MNIE ZACHWYCIŁAŚ :*" "Zostanę stałą klientką *.*" "Wowowoowowow dokłądnie tak jak chciałam :)" "Jakie ty fajne to robisz :* <333333333333 POLECAM!"
Mam same bardzo dobre oceny, za to Wam dziękuję :** Polecam się na przyszłośc: Mój gabinet 
Zastanawiam się o czym dzisiaj napisać ....
Może DIY ? Bo jak na razie nic innego nie przychodzi mi do głowy ...
DIY :
Spodenki: Quarter
Strój kąpielowy: OB ( wakacje )

   
         
            +


           


                =

              
Koło ramion jest taki zielony/żółty pasek na tym stroju, więc do niego dopasowałam te spodenki :)
Podoba się ? kamila2709


4 komentarze:

  1. Śliczna ta stylizacja ! Świetnie dopasuwujesz ubrania !

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne DIY. :)

    DirtyGirl

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;* I chyba zamówię jakąś stylkę u cb :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.