czwartek, 4 lipca 2013

Wywiad z Calin.

Cześć! Jaka jest u Was pogoda? U mnie świeci słońce. Robię porządki w pokoju, po wczorajszej zabawie, ale też w szafkach. Znalazłam stare zdjęcie klasowe z I klasy podstawówki. Miałam wtedy krótkie włosy.
Była u mnie wczoraj najlepsza przyjaciółka Jula. Założyła sobie konto na fs - TwinkleTwinkle. Zachęcam Was do komentowania jej stykizacji.

Prztgotowałam na dzisiaj wywiad z Calin., która jest na fs ponad 800 dni.

-Co Cię skłoniło to założenia konta na fs?

- Pamiętam, że wtedy szukałam fajnej gierki na zabicie czasu. Skusił mnie nagłówek i wygląd. Stwierdziłam 'co mi tam, zalożę sobie konto'

-Moja historia była podobna. Miałaś jakieś przerwy w grze?

-I to Nie jedną ;). Ludzie już się wkurzali tym moim odchodzeniem i przychodzeniem, aktualnie też jestem na przerwie, ale nie do końca... Odeszłam tak po prostu, bez żadnego pożegnania ani niczego i myślę, że tak jest najlepiej kiedyś robiłam wielki szum z tego, że odchodzę, teraz się zmieniłam i wydoroślałam...

- Chesz coś zmieniç w grze?

- Oj tak, dużo by tu wymieniać trzeba było...

- Co dla przykładu?

- Na przykład: żeby w garderobie było coś takiego jak 'ulubione ubrania i koło z nagrodami przy codziennym logowaniu, takie jakie kiedyś było.

- Masz jakiś przyjaciòł z fs?

- Oczywiście. Pomimo tego, że już praktycznie Nie gram w fs to nadal utrzymuje kontakty z ludźmi.

- Na przykład ze mną? Poznałyśmy się przez fs. Jak to dawno było...Chciałabyś być moderatorką?

- Teraz to już nie tak bardzo. Kiedyś tak. Teraz? Jakoś nie kręci już mnie to. Kreska zmienia ludzi.

- Ile razy zmieniałaś nick?

- I to wiele razy. Oto historia mojego nicku: miley522 --> demkaaa522 --> Calin -> Parlletteschot -->  Rickley --> Cali. --> Calin.

- Dzięki za wywiad.

- Nie ma za co :)

Mam nadzieję, że post był interesujący. Dodaję kilka stylizacji Calin.. To z mojej strony wszystko. Pa!

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.