poniedziałek, 8 lipca 2013

Przemyślenia

"(...) i tak będę się ubierać zawsze, według własnego uznania. Nie staram się słuchać innych, bo zawsze mam pomysły w mojej głowie i zawsze kieruje nimi, nie chce być jak inni, chociaż może mam czasem do kogoś podobny styl, ale nie papuguje, bo uważam, że takie naśladowanie, to zatuszowanie swojego wewnętrznego opanowania i talentu, który być może jest ukryty w środku... Dla mnie taka jest moda, to że ktoś inny powie ci, że np.: masz dziwny styl, a ta torebka jest elegancka, a ty ubrana na sportowo, to nie znaczy że nie masz poczucia co robisz, nie zamęczaj się różnymi uwagami, krytyka będzie nam towarzyszyła przez całe życie, musimy się przyzwyczajać, że zawsze na swojej drodze spotkamy kogoś, kto będzie nam zazdrościł i z całych sił będzie chciał zepsuć nasze plany, marzenia, bo zawsze ktoś się taki znajdzie... Należy się tego uczyć od dziecka, myślę, że tego właśnie moda mnie nauczyła, aby być sobą i nie szukać siebie w kimś tzn. nie naśladować jego stylu, myśląc, że to twój. Prawda, że czasem chcemy się ubierać tak jak inni, ale potem dojdziecie do wniosku, że chociaż ty będziesz się wyróżniać z tłumu, wiem, że to głupie, ale właśnie to zawdzięczam modzie, może dla kogoś nie będzie to zrozumiałe, ale dla mnie jest, bo tego właśnie mnie nauczyła moda, odmienności, wyczucia stylu, a przede wszystkim tego co nam najbardziej potrzebne, wiary w siebie... Czasem się zastanawiam wychodząc na dwór "co ludzie powiedzą" ale najczęściej moim rówieśnikom podoba się jak ja się ubieram, mój styl, moja pasja, moje marzenia i nie mieszam innych, nie oskarżam o kopiowanie, bo to nie ma sensu, zawsze nie miało, w końcu sami dojdą do wniosku, że coś z ich stylem nie tak, że nie czują się tak ubrani dobrze i wymyślą własne trendy ... Ale się napisałam, ale wyrzuciłam to, co od zawsze chciałam napisać, moje przemyślenia... Wiele osób mi zarzuca rzekome kopiowanie ich stylu, a ja się zastanawiam, w którym miejscu ja ich kopiuję, może po prostu chcą zwrócić na siebie uwagę ?  Zawsze będę sobą i nie zmienię się, bo nie chcę taka się sobie podobam i koniec, tak po prostu..." 

To są moje przemyślenia na temat mody i mnie :* Napisałam w końcu to co od dawna mnie męczyło, ale nie miałam gdzie tego napisać :D   ~kamila2709

2 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą w 100%. Podoba mi się Twój sposób myślenia. Jednakże większość osób jest przewrażliwionych za bardzo na punkcie mody. Rzecz wchodzi do Polski : Każdy chce ją od razu mieć, by być wyjątkowym, a tak naprawdę nie są, bo każdy praktycznie to już ma.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację,choć ja nie widzę nic złego w kopiowaniu innych. Jeżeli jakiś ciuch jest modny i ci się podoba to jak go kupisz,nie oznacza to,że od razu kopiujesz innych i chcesz na siłę być modna.

    DirtyGirl

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.