wtorek, 9 lipca 2013

Kolekcja Wakacyjna w OB :)

Siemka :*:*:* Na początku powiem Wam trochę o moim wyjeździe. Jak to się stało, że jadę z przyjaciółką? Byłam z dziadkami w Tui, a w tym samym czasie przyszła ona i jej dziadkowie. Rozmawiali ze sobą, gdy my poszłyśmy napić się soku. Jula się mnie zapytała gdzie jadę, to jej powiedziałam nazwę wyspy i hotelu. Ona powiedziała, że też tam jedzie. Wcale się nie umawiałyśmy tylko tak los zrobił.
Ja już chce moczyć te nogi w morzu!Już jestem gotowa, lecz dopiero o 15:30 jest wylot. Pochodzę po wolnocłówce(nie wiem czy dobrze napisałam) z przyjaciółką. Jedyna rzecz, której nie cierpię to stanie w kolejce przed odprawą i czekanie na bagaż. Nie cierpię tego. Mam dla Was jeszcze małą niespodziankę.
Wczoraj w OB pojawiła się nowa kolekcja. Prawie wszystko jest za glamsy. Ja miałam ich niezawiele(38) i wydałam 14 na fryzury. Co się okazało dzisiaj? Usuneli fryzury, a glamsy do mnie nie wróciły. Kupiłam jeszcze kilka innych rzeczy, ale nie robiłam na razie z nimi stylizacji. Zrobiłam aż jedną z użyciem kremu do opalania z tej kolekcji. Od jutra posty będą co 2 dzień(chyba, że jak będzie w południe nie do wytrzymania to wtedy codziennie). To ja idę na drugie śniadanie. Pa!

6 komentarzy:

  1. Miłych wakacji. :) Dobrze,że jeszcze nie kupowałam żadnej fryzury z tej kolekcji.


    DirtyGirl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wyjazdu! MORZE ♥

    Co do kolekcji w OB:
    specjalnie kupiłam glamsy, wydałam na fryzury (4 takie same się kupiły -.-) a tu usunęli :|.

    Miłych wakacji! ;D

    Caileigh

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wyjazdu. Obserwuję.:) przecudowna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wyjazdu ;)
    Oni przesadzają z tymi błędami!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :) Każdy motywuje nas do dalszej pracy. Chamstwo i nieuzasadniona krytyka nie są akceptowane. To tyle z naszej strony. Zapraszamy do obserwatorów oraz do ponownej wizyty.